First boxes

Yippee, we have the keys of the new house!
After few months of waiting {it seems like only yesterday when we visited for the first time} now we hare the proud owners of a lovely charming house.
I can't describe my emotions when I walked through all the empty rooms, imagine my life here with my dear husband, with our {more than} future children..my bigger desire is to have a joyful house, like a playground for our life together, where families and friends are always welcome.
And I have a great news: Casa Facile {the magazine that I collaborate with} will publish my house at the end of the works! Well, this encourage me to do a better job! So, for this reason I'm not gonna publish to much pictures, just some sneak peak every now and then..let's keep the big surprise for the magazine! 


Here the first sneak peak: the first boxes in my new studio



Evviva, abbiamo le chiavi della casa nuova!
Dopo mesi di attesa {sembra solo ieri quando l'abbiamo visitata per la prima volta} ora siamo gli orgogliosi proprietari di una bellissima casa.
Non riesco a descrivere le mie emozioni di quando ho camminato attraverso tutte le stanze vuote, immaginando la mia vita qui con il mio dolce marito, con i nostri {futurissimi} figli..il mio desiderio più grande è di avere una casa gioiosa, come un parco giochi per la nostra vita insieme, dove le rispettive famiglie e gli amici sono sempre i benvenuti.
E ho una grande notizia: Casa Facile {la rivista con cui collaboro} pubblicherà la mia casa alla fine dei lavori! Beh, questo mi incoraggia a fare un lavoro ancora migliore! Così, per questo motivo non pubblicherò molte foto, solo alcuni assaggi di tanto in tanto..teniamo la grande sorpresa per la rivista!


Ecco qui il primo piccolo anticipo: i primi scatoloni nel mio nuovo studio!

First boxes
Ilaria Chiaratti 2012