Weekend and vtwonen

Hi everyone, happy new week!
How was your weekend? Finally I'm not sick anymore, so I enjoyed my husband company: we've been to the flea market {great finds!}, to the record store {we bought two vintage LP} and yesterday we organized a dinner with a couple of friends. 
I've also worked on new inspirations for the new house..I have some trouble with the entrance..I would like to find some fresh ideas, something easy and young. Maybe in the next days I'll show you my inspirations so you can give me some advice!
And this week on my coffee table there is the new vtwonen issue! It's always a joy when I find this magazine in my mailbox ;-)



Ciao a tutti, felice nuova settimana!
Come avete passato il fine settimana? Finalmente i miei acciacchi sono passati, quindi mi sono goduta la compagnia di mio marito: siamo stati al mercatino {grandi acquisti!}, al negozio di dischi {abbiamo comprato due LP vintage} e ieri abbiamo organizzato una cena con un paio di amici.
Ho anche lavorato alla ricerca di nuove ispirazioni per la casa..ho qualche problema con l'ingresso..mi piacerebbe trovare alcune idee nuove, qualcosa di fresco e giovane. Magari nei prossimi giorni posterò una bella gallery di cosa ho in mente così potete darmi qualche consiglio!
E questa settimana sul mio tavolino c'è il nuovo numero di vtwonen! È sempre una gioia quando trovo questa rivista nella mia cassetta delle lettere ;-)


IMG_4519-1
Ilaria Chiaratti 2012