Crochet elbow patches ♥

After the post about my renovated cardigan, I've received a lot of positive comments (here and on facebook) regarding the crocheted elbow patches. Thank you so much for all these feedback!
Some of you suggested me adding these patches to little girl t-shirts and sweaters..I've considered the idea, but maybe it's too much complicated for the sizes, the colors..
So, I've simplified the idea: since today you can find {here} these lovely patches on my Etsy shop, ready to embellish all your old clothes!
I've used a thick 100% merino wool (Big Wool) and you can choose between four amazing colors: pink, orange, green/blue and light gray.


Contact me if you have any questions: ida.lifestyle@gmail.com



Dopo il post in cui vi ho parlato del mio cardigan rinnovato, ho ricevuto un sacco di commenti positivi (qui e su facebook) per quanto riguarda le toppe che ho realizzato all'uncinetto. Grazie mille per tutti i vostri feedback!
Alcuni di voi mi hanno suggerito di aggiungere queste toppe a degli indumenti da bambina {e anche a quelli per adulti!}.. ho considerato l'idea, ma penso sia un po' troppo complicato per le taglie, i colori..insomma, il mio gusto potrebbe non essere anche il vostro!
Così, ho semplificato l'idea: da oggi è possibile trovare {qui} queste belle toppe all'uncinetto nel mio negozio Etsy, pronte per abbellire tutti i vostri vecchi indumenti!
Ho usato una lana 100% merino bella spessa (Big Wool) e potete scegliere tra quattro favolosi colori: rosa, arancio, blu pavone e grigio chiaro.


Contattatemi se avete domande: ida.lifestyle @ gmail.com


IMG_4303

Elbow patch

IMG_4301

IMG_4300

IMG_4302
Ilaria Chiaratti 2012